Autor Tema: Alfa Romeo 156 - testovi rabljenih  (Posjeta: 5154 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Boxer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 9787
  • Spol: Muški
  • Auto: 147 1.8 TS 16v, Sym Joymax 250
  • Lokacija: Čakovec
Alfa Romeo 156 - testovi rabljenih
« : 06 Prosinac, 2011, 13:00:27 »
  • Publish
  • Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 16v

    Godina proizvodnje: 2003; Snaga: 140 KS; Moment: 305 Nm; Zapremnina: 1910 ccm; Najveća brzina 209 km/h; Ubrzanje 0-100 km 9,7 s;



    Kada je predstavljen u proljeće 1997. model 156 je otkrio novo lice Alfa Romea definitivno ga svrstavši u proizvođača najatraktivnijih automobila u ponuđenim kategorijama. Doduše, 155 je bio zanimljiv, no automobil s brojem više u oznaci pokrenuo je pravu lavinu Alfamanije koja praktički ne prestaje niti danas, više od desetljeća nakon prvog pojavljivanja 156-ice. A onda je, na ženevskom salonu 2000. Alfa Romeo ponovno porazio konkurenciju predstavivši 156 Sportwagon, iliti pojednostavnjeno, karavan. Koplja se i danas lome oko toga da li bolje izgleda limuzina ili karavan, s laganom prednošću potonje karoserijske izvedbe. Zanimljivo je da se ova "borba" nastavila i oko pitanja još uvijek svježeg nasljednika Alfe 156.



    No, Alfa Romeo nije napravio tek estetski zaokret predstavljajući model 156, već je s tim modelom promovirana i znatno unaprijeđena kvaliteta automobila nastalih pod znakom križa i zmije. Dakako, Alfa 156 nije bez mane, no vjerujemo kako to nije niti jedan automobil. Ovom smo prilikom testirali ponajbolji "paket" iz alfa romeove obitelji 156: karavan pokretan 140 KS snažnim Common Rail motorom i opremljen, u svoje vrijeme, najbogatijim paketom. Testirani automobil pripada facelift obitelji Alfe 156, predstavljenoj u lipnju 2003. Osvježenu Alfu 156 najlakše je prepoznati prema većim i uglatijim prednjim svjetlima. Ne odveć praktično za izgovoriti, puno ime ovog automobila glasi Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD Multijet 16V Distinctive. I, da, ovaj posljednji izraz odnosi se na paket opreme.


    Karoserija

    Polako smo počeli razmišljati kako bi poglavlje o stanju karoserije trebalo izbaciti iz testa rabljenih jer, većina je današnjih automobila dovoljno kvalitetna da izdrži dugi niz godina bez ikakvih promjena u stanju laka i lima. Jednako tako bilo je i s ovom prilikom testiranim karavanom iz Alfa Romea čije su vanjske površine u veoma dobrom stanju. Gradska vožnja, dakako, može uzrokovati oštećenja za koja "auto doista nije kriv", a onima koji često putuju nisu strana oštećenja laka na poklopcu motora uzrokovana kamenčićima. Ipak, bitno je napomenuti da oko par takvih oštećenja na testiranom Alfa Romeu nije bilo niti najmanjih znakova korozije što potvrđuje tezu o kvalitetnoj zaštiti lima.


    Motor

    Kao sportski automobil i u karavanskoj izvedbi, svaka Alfa sa sobom nosi jednu posebnu draž. Naime, pored osjećaja za upravljačem kakav je u stanju pružiti rijetko koji drugi proizvođač, tu je i poznati zvuk motora. Ovo posljednje, ipak, otišlo je u povijest uvođenjem šire palete dieselskih pogonskih strojeva u modele Alfa Romea, a zajedno sa zvukom "pod tepih" se sakrio i dobar dio čuvenog karaktera ovih automobila. No, nemojmo misliti da Alfa i dalje ne može biti sportska, premda ju pokreće dieselski motor.



    U našem se slučaju ispod prednjeg poklopca 156-ice SW smjestio 1,9-litreni Common Rail s turbinom promjenjive geometrije i intercoolerom, snažan solidnih 140 KS. Što je još značajnije, ovaj pogonski stroj razvija 305 Nm što je upareno sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Cijeli taj komplet ostavit će vam itekako mnogo dinamike i živosti u bilo kojoj Alfi. A, što je od posebnog značaja, s JTD motorima fiatove Grupacije nikada nije bilo značajnijih problema. Pouzdanost i povoljna potrošnja jedino su što o ovom motoru trebamo znati prilikom kupnje rabljene Alfe.



    Mjenjač

    Kako imaju podršku doista velikog okretnog momenta, moderni turbodieseli pružaju vam mogućnost ne odveć česte izmjene sturpnjeva prijenosa što je, bez sumnje, dobra preporuka za obiteljski automobil. A, ako se baš zaželite brže vožnje, jedna druga karakteristika Common Rail pogona, brzo postizanje okretaja, omogućit će vam sportsku vožnju i zahtijevati desnu ruku daleko češće položenu na ručici mjenjača. Kako vam drago. Kroz ovu "mješavinu" pogodnosti i mogućnosti turbodiesela, bez obzira na stil kojim je testirani automobil vožen, ručni je 6-stupanjski mjenjač izdržao sve zahtjeve koji su pred njega bili postavljeni te i sada nakon gotovo 120 tisuća prijeđenih kilometara sve izmjene stupnjeva obavlja bez prigovora. Hodovi su i dalje dosta precizni.



    Podvozje

    Ovjes je jedan od dijelova svakog automobila koji je posebno izvrgnut opterećenjima, pogotovo na cestama poput naših. Toga nije izuzet niti jedan automobil, uz već uobičajenu napomenu da kod vozila pokretanih dieselskim motorima posebnu pažnju treba posvetiti prednjem ovjesu koji je više opterećen nego li kod benzinskih modela. Stoga jedan temeljitiji pregled podvozja kod automobila poput ovdje testirane Alfe 156 SW 1.9 JTD nikako nije na odmet i preporučamo ga u slučaju svakog takvog automobila koji vam zapne za oko. S tehničke strane, alfini ovjesi i dalje predstavljaju pravi uzor u svim klasama automobila. Preciznost i izvrsno ležanje na cesti jedna su od osobina podvozja i kod modela 156 SW. Kočnice testiranog automobila u potpunosti su prošle ovaj test, pa zaključiti možemo tek da uz redovito održavanje s njima nebi trebalo biti problema.



    Unutrašnjost

    Možda i najdulji "rep" problema s kvalitetom koji je Alfa 156 povukla iz starijih obitelji ovog proizvođača svakako je (ne)solidnost interijera. Inače veoma lijepo oblikovana unutrašnjost vrhunske ergonomije presvučena je kožom koja ne pokazuje značajnije znakove trošenja. Ipak, ono što "muči" Alfa Romeo 156 su ne odveć dobro pričvršćeni plastični dijelovi u interijeru, posebno u prostoru koljena. Također, površina armatura sklona je pokazati znakove godina. Općenito, Alfa Romeo 156 je solidan automobil "ispod kože", no raznorazni zvukovi, kvrckanja i skvičanja plastičnih dijelova i spojeva u interijeru nekima bi mogli pokvariti dobar dio užitka vožnje automobila poput ovoga. Kratka će probna vožnja po, ionako neravnim hrvatskim prometnicama, brzo pokazati u kakvom je stanju unutrašnjost.




    by autonet
    « Zadnja izmjena: 12 Prosinac, 2011, 13:58:24 dado »

    Offline dado

    • popularan član
    • ****
    • Postova: 865
    • Spol: Muški
    • Auto: Alfa Romeo 147 JTDm
    • Lokacija: Zagreb/Vinkovci
    Odg: Test rabljenog: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 16v
    « Odgovori #1 : 12 Prosinac, 2011, 13:56:59 »
  • Publish
  • Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
    godina proizvodnje: 2003.
    testiran: 01.06.2009

    TRCZ nam je ustupio na test još uvijek lijepu i privlačnu Alfu 156 SW. Kako se pokazala na testu pogledajte u nastavku.

    Alfa Romeo je sa modelom 156 napravila pravu pomutnju na tržištu automobila. Model 156 je 1997. godine kada je predstavljen bio prekretnica za Alfu kako dizajnerski tako i po pitanju kvalitete. Dizajnerski, 156 je vjerojatno najljepši automobil iz tog razdoblja u segmentu, kako limuzina tako i karavanska SW izvedba. Od kockastih Alfa koje su već lagano izlazili iz mode javila se 156-ica koja iz svakog kuta izgleda jednostavno odlično. Sportski duh i elegancija su oduvijek bili sastavni dijelovi Alfine filozofije tako da ni 156-ici toga ne fali. No, kako se taj revolucionarni izgled drži danas, na vama je da odlučite. Mi mislimo da i dalje djeluje svježe i nakon više od 10 godina. Unikatna prednja maska, agresivno postavljeni farovi te čisti bokovi su izgleda recept koji garantira plijenjenje pogleda prolaznika dugi niz godina.


    Testna 156-ica je proizvedena 2003. godine kada je i odrađen prvi facelift ovog modela. Nevjerni poklonici njemaca su u početku pričali anale o kvarljivosti alfe, kao super je za voziti, ali samo do servisa. Nakon prijeđenih 118.000 km, a u servisnoj knjižici samo redoviti servisi govore suprotno. Alfa je stvarno otišla korak dalje po pitanju kvalitete sa ovim modelom. Ta kvaliteta opravdava visoku cijenu novog automobila, ali sumnje iz davnih i problematičnih vremena Alfe, koje ruše cijenu pogoduju kupnji rabljene Alfe. Za sada samo pohvale za testirani model.


    Unutrašnjost:
    Unutrašnjost je uvijek bila boljka svih automobila iz Fiatovog koncerna. No, kako smo već objasnili da je Alfa sa 156-icom otišla korak dalje tako stoje stvari i u unutrašnjosti. Ergonomski oblikovana i oku privlačna. Testirani model je maksimalno opremljen, a u unutrašnjosti sve je presvučeno kožom koja odolijeva zubu vremena. Odličan dojam pomalo kvare plastični dijelovi u donjem predjelu kontorlne table. Mjesta ima napretek, kako naprijed tako i iza.


    Motor:
    Alfa i dizel? Svetogrđe? Ne bi se složili. Provjereni 1.9 litreni JTD iz porodice Fiata je u prvom redu pouzdan i štedljiv. A odgovara li sportskom karakteru Alfe. Možda i ne u potpunosti, ali sasvim je dovoljan za svakodnevne potrebe jedne dinamične mlade obitelji. Agregat srednje ponude od 116 konjskih snaga nije "isforsiran" što mu garantira izdržljivost u svim režimima rada. Najviše Alfa na tržištu je upravo sa ovim agregatom što nudi garanciju kvalitete. Definitivno najjači adut za kupnju.


    Mjenjač:
    5-brzinski ručni mjenjač se odlično nosi sa 275 Nm okretnog momenta. Nakon više od 100 tisuća prijeđenih kilometara i dalje je precizan, promjene su lagane. U svakom slučaju odlično.

    Podvozje:
    Kako su danas automobili kvalitetni i izdržljivi, na prvoj liniji je podvozje. Loše prometnice i žešći temperament vozača mogu ostaviti traga, ali nakon detaljnog pregleda možemo potvrditi izdržljivost svih spojeva i dosjeda na testnoj Alfi. Kočnice i dalje ne pokazuju znakove umora. Uz redovito održavanje nema brige.

    Karoserija:
    O karoseriji kratko i jasno – odlična. Iako ni na jedan automobil do 10 godina starosti nismo imali do sada zamjerke tako je i sa Alfom. Možemo samo reći da krutost karoserije uvjetuje sportski karakter što je slučaj i sa našom 156-icom.

    U Vožnji:
    156-ica se na stazi AMC-a pokazala kao vrlo brzo i okretno vozilo usprkos dizelskom agregatu. Kod pretjerivanja javlja se lagano podupravljanje zbog težine prednjeg dijela, ali popuštanjem papućice gasa izbacuje se zadnji kraj i zabava počinje. U normalnoj vožnji, Alfa se ponaša neutralno, upravljač je precizan i pruža dovoljno povratnih informacija.




    Offline dado

    • popularan član
    • ****
    • Postova: 865
    • Spol: Muški
    • Auto: Alfa Romeo 147 JTDm
    • Lokacija: Zagreb/Vinkovci
    Odg: Alfa Romeo 156 - testovi rabljenih
    « Odgovori #2 : 13 Prosinac, 2011, 10:45:09 »
  • Publish
  • Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm - Sport + diesel = Alfa!

    Godina proizvodnje: 2003; Stanje putomjera: 117.290 km; Snaga: 175 KS; Moment: 385 Nm; Zapremnina: 2387 ccm; Najveća brzina 225 km/h; Ubrzanje 0-100 km 8,6 s; Cijena: 109.900 Kn
    Datum testiranja: 16. travnja 2008.


    Ime Alfa Romeo i dieselski motor do ne tako davno bili su nespojivim pojmovima. Štoviše, uvjereni smo kako su mogućnost predstavljanja takve kombinacije na tržištu, zadrti "Alfisti" držali pravim svetogrđem, no vremena su se ipak promijenila. Istina jest da Alfa Romeo, u najvećoj mjeri, čini upravo njegovo "srce", tj. motor koji ga pokreće. No, Alfu čine i, u pravilu besprijekoran ovjes, vrhunska ergonomija, izvrstan osjećaj za upravljačem, lijep dizajn... Da ne nabrajamo više, jasnim jest kako je bilo dovoljno da taj "grozni" diesel bude dobar i sve će uskoro postati zaboravljeno.


    A da je Alfa Romeo uspio u naumu predstavljanja modela pokretanih diesel motorima, znamo već dosta godina. Štoviše, sportski šarm njihovih automobila nije ispao narušen, a Talijani su nas i naučili kako se pojmovi sportske vožnje i plinskog ulja itekako mogu slagati. Uostalom, što reći u slučaju automobila iz D segmenta, teškog nešto manje od tone i pol te pokretanog 175 KS snažnim dieselskim motorom? Uz to, kao što smo već milijun puta napomenuli, dolazi i raskošna zaliha okretnog momenta koji u našem slučaju dostiže 385 Nm pri 2000 o/min te je doslovno u stanju katapultirati ovaj elegantni karavan. Testirana je 156-ica SW bila opremljena veoma bogatim paketom Progression.


    Karoserija
    Kvalitetna tvornička zaštita od korozije jamstvo je dugotrajnosti karoserije i ta se tvrdnja bez problema može primijeniti na ovdje testirani automobil. Poneko oštećenje uzrokovano korištenjem vozila u gradskim uvjetima očekivana je stvar, a ostalo je na razini kojoj nemožemo naći zamjerke. Crni metalik i nakon pet godina nije izgubio svoj sjaj.


    Motor
    Uz nešto manje od 120 tisuća prijeđenih kilometara pogonski stroj testiranog Alfa Romea niti nakon pet godina ne pokazuje znakove umora. Testirani je automobil pokretao jednaki Common Rail Multijet kao i Alfu 166 koja je bila predmetom našeg prvog testa rabljenog vozila. Ovaj 2,4-litreni motor razvija 129 kW (175 KS) pri 4000 o/min, a testirani se pogonski stroj poput svih modernih turbodiesela odlikuje velikim okretnim momentom koji dostiže 385 KS pri 2000 o/min. JTD pogoni jedna su od najuspješnijih priča talijanske autoindustrije i među njima je zabilježen minimalan broj poteškoća. To vrijedi i za testirani primjerak.


    Mjenjač
    Bez potrebe da promijenimo mišljenje, naša su iskustva ovoga puta jednaka kao i u slučaju 1,9-litrene Alfe 156 SW. Naime, bez obzira na stil kojim je testirani automobil vožen, ručni je 6-stupanjski mjenjač izdržao sve zahtjeve koji su pred njega bili postavljeni te i nakon ovoliko prijeđenih kilometara sve izmjene stupnjeva obavlja bez prigovora. Hodovi su i dalje dosta precizni, kako smo i očekivali.


    Podvozje
    Pravi primjer kada je u pitanju ponašanje vozila u svim uvjetima vožnje, ovjesi Alfa Romea ponekad su ipak predmetom naše povećane pažnje. To je posebno značajno u slučaju dieselskim motorima pokretanih vozila koja zbog nešto veće mase samog motora, ali prvenstveno i velikog okretnog momenta trpe znatna opterećenja. Pridodamo li tome i činjenicu da 175 KS snažna Alfa, makar bila dieselski model, zasigurno tijekom svoje eksploatacije nije bila vožena posebno nježno, preporuka je da se posebna pažnja usmjeri na sve komponente ovjesa, posebno prednjeg. Također, jedan detaljniji pregled kočničkog sustava svakako je na našoj listi preporuka, premda neki određeni kvarovi nisu uobičajeni.


    Unutrašnjost
    Poznata priča gotovo svakog Alfa Romea, izuzev možda najnovijih modela, nažalost je i određena nesolidnost interijera. Naime, lijepo oblikovana plastika u unutrašnjosti prečesto je sklona ispuštanju svakojakih zvukova, cviljenja i škripanja u čemu niti model 156 nikada nije bio iznimkom. Stoga pri kupnji preporučamo temeljit pregled unutrašnjosti, svih poklopaca na raznoraznim pretincima te spojeva plastičnih dijelova. Tkanina na sjedalima veoma dobro podnosi godine iako je svijetle boje, nimalo zahvalne za održavanje.




    Izvor: autonet.hr


    Još jedna SW-ejka na testu  :))

    Offline Zoki

    • novi član
    • *
    • Postova: 17
    • Spol: Muški
    • Auto: 145 Boxer, 146 1.6TS, Brava 1.6 16v
    • Lokacija: Dugo Selo
    Alfa Romeo 156 - testovi rabljenih
    « Odgovori #3 : 30 Siječanj, 2012, 21:05:23 »
  • Publish
  • Ako se smijem nadovezati... evo i još jednog članka (slobodno moderatori prilagode forumu) ja sam autor teksta tako da neće biti problema oko objave istog
    http://www.autoservis.hr/index.php/rabljenic/203

    Offline dado

    • popularan član
    • ****
    • Postova: 865
    • Spol: Muški
    • Auto: Alfa Romeo 147 JTDm
    • Lokacija: Zagreb/Vinkovci
    Alfa Romeo 156 - testovi rabljenih
    « Odgovori #4 : 31 Siječanj, 2012, 21:20:07 »
  • Publish
  • Ako se smijem nadovezati... evo i još jednog članka (slobodno moderatori prilagode forumu) ja sam autor teksta tako da neće biti problema oko objave istog
    http://www.autoservis.hr/index.php/rabljenic/203


     :thumbsup:

     

    Alfa Romeo naljepnice prodaja